مامان سحــ♥ــر*مامان سحــ♥ــر*، تا این لحظه: 32 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
بابا سجــ♥ــاد *بابا سجــ♥ــاد *، تا این لحظه: 35 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
وبلاگ خوشملموبلاگ خوشملم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
آشنایی مامانیوباباییآشنایی مامانیوبابایی، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
خواستگاری وآشناییخواستگاری وآشنایی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

عشـ♥ــق ِ مامانـ♥ـی و بابایـ♥ــی ...

صحبتی با شما ♥

1393/4/16 0:00
470 بازدید
اشتراک گذاری

                 http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

                    

                                     

سلام به همه ی دوستای وبلاگی و همه ی مامانای مهربون ، و اونایی که هنوز مادر نشدن و اونایی که در شرف مادر شدن هستن...خندونکمحبت

من سحر هستم و اینجا میخوام خاطرات من و شوهرمو بچه ی آیندمونو بنویسم.. محبتبوس

بعضی از مطالبم رمزی میشه و به یه عده ی خاصی رمز داده میشه .و یه سری مسایل همه خصوصی میباشن.. از توجه همه ی شما دوستای گلم سپاس گذارمزیبا

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

نظرات (31)

مینا جون
16 تیر 93 0:29
عزیززززززم سلام ..وبلاگت خوشمله...رمزتو بهم میدی..دوس دارم دنبالت کنم
مـامـان سحــ♥ـر (مامان آینده)
پاسخ
سلام گلم .لطف داری. لینک وبلاگتو برام بذار تا خصوصی بهت بدم
تبادل لينک
16 تیر 93 4:39
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود
مامان خانومی
16 تیر 93 14:09
سلام خوبی عزیزم چه خبرا منتظری فسقلت بیاد عزیزم ای جان انشاا... فندوقت زودی بیاد. دوست داشتی بیا سر بزن بهم خواستی بیشتر باهم اشنا بشیم بلینک خبر بده
مـامـان سحــ♥ـر (مامان آینده)
پاسخ
سلام گلم ممنونم حتما عسیسمممم
مامان ِ سها
16 تیر 93 14:21
سلام عزیزم وبلاگت قشنگه..با تبادل موافقی؟
مـامـان سحــ♥ـر (مامان آینده)
پاسخ
سلام عزیزم .جرا که نه
مامان آینده
16 تیر 93 14:46
سلام خوشحالم سحرجان که بهم سر زدی چشم منم شما را لینک می کنم اگر مطالب رمزدار می خواهی بنویسی ما رو هم شریک کن باز هم بهمون سر بزن
مـامـان سحــ♥ـر (مامان آینده)
پاسخ
فدات عسیسممم .حتما
مامانی و بابایی
16 تیر 93 16:06
سلام سحر جان خوشحال میشم به وب منم سر بزنی. با تبادل موافقی عزیزم؟
مـامـان سحــ♥ـر (مامان آینده)
پاسخ
سلام عزیز م .حتما گلم
نگین
16 تیر 93 17:12
سلام خانمی.خوبی؟امیدوارم همیشه شاد باشید.اگه دوست داشتی رمزتو به منم بده.
مـامـان سحــ♥ـر (مامان آینده)
پاسخ
سلام..ممنون عزیزم صفحه وبلاگت مشخص نیس گلم.دوباره لینک تو بذار
مامانه پرهام
16 تیر 93 19:51
سلام عزیزم به جمع نی نی وبلاگی ها خوش اومدی.امیدوارم که مطالب وبلاگت همیشه شاد شاد باشه.ممنون که به وبلاگ من اومدی من لینکت کردم.اگه دوست داری رمزتو به منم بده.
مـامـان سحــ♥ـر (مامان آینده)
پاسخ
قربونت عسیسممم حتما تو هم خوش اومدی
مامان خانومی
17 تیر 93 12:42
سلام میسی خاله جون بابت دعای خوبت انشاا... خدا فرشته کوچولوی شما رو هم زودی بده لینک شدی
مـامـان سحــ♥ـر (مامان آینده)
پاسخ
عزیززززززززمی
ملیحه و دخترا
17 تیر 93 14:15
ممنون از اینکه به نی نی وبلاگ دخترا سر زدید ... این اون یکی دیگه وبلاگشونه
مامان آنیسا
18 تیر 93 9:40
خاله جون ممنون از اینکه بهمون سر زدین خوشحال میشیم بازم بهمون سر بزنید و لینکمون کنید دوست داریم از این به بعد همراهتون باشیم اگه دوست داشتین رمزتونو بهمون بدید ممنون میشیم
مـامـان سحــ♥ـر (مامان آینده)
پاسخ
سلام عزیزممممم ..حتما گلم.
مامان خانومی
19 تیر 93 13:43
رمز خواهر جون
مـامـان سحــ♥ـر (مامان آینده)
پاسخ
در اسرع وقت عسیسمم
مامان زینب
23 تیر 93 0:59
سلام عزیزم بهترینها رو برای شما آرزو میکنم.
مامان زینب
23 تیر 93 1:00
با اجازه لینک شدید.
مهدیه
29 تیر 93 11:47
چقد خوشمله لطف میکنین اگه بهم سری بزنین ونظر بدیدممنونم
مامان حمیدرضا
11 مرداد 93 17:28
سلام دوست عزیزبانظرتون کاملاموافقم
مامان آنیسا
14 مرداد 93 15:01
چی شد مامانی - پس چرا شروع نمی کنی به نوشتن
مـامـان سحــ♥ـر (مامان آینده)
پاسخ
نت نداشتم عسیسمم جشم میام
مامان فرشته های آسمانی
29 مرداد 93 9:24
سلام ایشالله زودتر مامان بشی اگه دوست داشتی به تبادل لینک خبر م کنید
مـامـان سحــ♥ـر (مامان آینده)
پاسخ
مرسی گلکم حتما..
مامان ساناز
9 مهر 93 10:16
سلام سحر جان و مرسی که به وبلاگ ما سرزدی
مـامـان سحــ♥ـر (مامان آینده)
پاسخ
قربونت عزیزممم
خاله ی مهربون
9 مهر 93 15:17
منم باید برم دانشگاه
مـامـان سحــ♥ـر (مامان آینده)
پاسخ
اخی عزیزززم ب سلامتی
✿ ابجی ارمیتا و مامان مها وبابا ارش✿
9 مهر 93 18:28
lمن رمز می خواهم می دی
مامان نجمه سادات
20 مهر 93 14:44
سلام سحر خانم منم سحرم اما با یه کوچولو تفاوت با شما من17 سالمه و مامانم و شما 22 ساله و مامان اینده ) لینکت کردم عزیزم دوس داشتی لینکم کن
مامان نجمه سادات
23 مهر 93 12:11
سلام مامان خانوم اینده رمز بخواهم میدهی؟
مامان ساناز
7 آبان 93 11:28
باشه سحر خانم حالا ما جز دوستتات نیستیم چرا رمز به من نمی دی. گریه کنم خوبه؟
✿نسیم✿
12 آبان 93 18:00
رمز میدی بم؟؟
حدیث
15 آبان 93 17:11
سلام عزیزم از وبلاگ قبلیتون خوندم رشتی منم رشتی ام از اشناییتون خوشحالم تقریبا همسن هم هستیم من 6 اذر 70 از دوستی با شما خوشحالم من وبلاگ ندارم فقط همینطوری یا چت میتونم باهاتون ارتباط داشته باشم
مـامـان سحــ♥ـر (مامان آینده)
پاسخ
سلام گلم.. ممنونم باشه عزیزم
mina
25 آبان 93 22:35
سلام گلم انشاالله خیلی زود مامان بشی ...منم دوست دارم مامان بشم زوووود عاشق نی نی هستم انشاالله خبر بارداریمون رو بهم بدیم عزیزم
مـامـان سحــ♥ـر (مامان آینده)
پاسخ
مرررسی گلکممم ایشالا
mina
25 آبان 93 22:37
راستی منم ۲۳ سالمه وجه اشتراک خخخ
مامان آنیسا
26 آبان 93 13:46
ببخشید عزیزم میشه یه بار دیگه رمزتو واسم بفرستی ؟
derakhshan
14 اسفند 93 13:12
ممنون که به وبلاگمون تشریف اوردید مادر گرامی
خواهر مهشید
15 تیر 94 13:22
سلامـــــــ اومدم تا امروز تولد کوچولوی نازتون رو بهتون تبریک بگم ایشالا هزار سال کنار شما به خوبی و خوشی زندگی کنه! خیلی دوست داشتم مطالبتون رو ببینم! اما بیشترشون رمز دار بود! حتما به وب خواهر کوچولوی من سر بزنید! مهشید جون چهار سالشه! بهتون تبریک میگم! شما مادر بسیار خوبی هستید!